Σάββατο, Απριλίου 24

wilhelm Reich

άκου Ανθρωπάκο:

πανικός σε πιάνει όταν νοιώθεις την πρωτογενή αγάπη και το δόσιμο να σου τραντάζει το είναι σου. φοβάσαι να δώσεις. το "λαβείν" το δικό σου έχει βασικά μόνο μια σημασία. αναγκάζεσαι να τρώγεσαι για λεφτά, για ευτυχία, για γνώση επειδη αισθάνεσαι άδειος, λιμνασμένος, δυστυχισμένος. και δεν λαβαίνεις τη γνήσια γνώση, πραγματικά δεν ποθείς τη γνώση. για τον ίδιο λόγο εξακολουθείς ν' αποφεύγεις την αλήθεια Ανθρωπάκο. μπορεί η αλήθεια αναπόφευκτα να σούδειχνε ό,τι εγώ ελλειπτικά προσπαθώ εδώ να σου δείξω. και τούτο εσύ δεν το επιθυμείς, Ανθρωπάκο. εσύ θέλεις νάσαι μόνο πατριώτης...

βάζεις την ασφάλεια μπροστά από την αλήθεια.

η μοίρα ενός μεγάλου επιτεύματος, που γενιέται από ένα τρόπο ζωής και προτάσει την αλήθεια από την σιγουριά είναι η ακόλουθη: λαίμαργα να καταβροχθίζεις τον ευατό σου και να τον χέσεις ξανά.

εσύ ο ίδιος δημιουργείς τημ μιζέρια σου, ώρα με την ώρα, μέρα με την μέρα. ότι δεν κατανοείς τα παιδιά σου, οτι τσακίζεις την σπονδυλική τους στήλη προτού καλα-καλα σχηματιστεί, εκεί κλέβεις τον έρωτα. οτι είσαι τσιγγούνης και τρελλός για την απόκτηση δύναμης. οτι διατηρείς ένα σκύλο για να είσαι κι' εσύ "αφεντικό".

κάθε σημερινο σου βήμα είναι η αυριανή σου μέρα.

ο΄τι άρχισες να καταστρέφεις φουντώνει κι' ανθίζει πιο πολύ από άλλοτε. κι' ό,τι θάπρεπε να φρουρίσεις και να προστετέψεις σαν τη ζωή σου τόχεις καταστρέψει.

γιατί έχω σπουδαία πράγματα να κάνω. εγώ έχω ανακαλύψει τη ζωή, Ανθρωπάκο. τώρα πια δε σε ταυτίζω με τη ζωή που έψαχνα να βρώ σε σένα κι' αισθάνθηκα μέσα μου.

ηθικέ Ανθρωπάκο. μάλιστα, θελουμέ οι γιοί και οι θυγατέρες μας να απολαμβάνουν φανερά την ευτυχία της αγάπης και του έρωτα, αντί να κυνηγάνε τα δυό αυτά στοιχεία της ζωής σε σκοτεινές αλλέες και σε σκοτεινές σκάλες.

1 σχόλιο:

Χρήστος Γ. είπε...

Να κι ένα βιβλίο που έχω διαβάσει κι εγώ εδώ και πολλά χρόνια.

Τους χαιρετισμούς μου!