Παρασκευή, Αυγούστου 14

ταξίδι στην άκρη της νύχτας


ΣΕΛΙΝ ΛΟΥΙ-ΦΕΡΝΤΙΝΑΝ
ταξίδι στη άκρη της νύχτας
"voyage au bout de la nuit"
μτφρ¨Σεσιλ Ιγγλέση Μαργελλου
Εστία, 2007

η παρουσίαση της Άννας και της Χριστίνας με καλύπτουν απόλυτα. 'Αλλωστε τα δικά μου σχόλια θα ήταν πολύ φτωχά...

θα επανέλθω με αποσπάσματα του βιβλίου..

"Βυθίζεσαι , τρομάζεις στην αρχή μες στη νύχτα , μα θες παρ' όλα αυτά να καταλάβεις , και τότε δεν εγκαταλείπεις πια τα βάθη . Είναι όμως πολλά τα πράγματα που πρέπει να καταλάβεις ταυτόχρονα . Κι είναι πολύ σύντομη η ζωή . Δεν θες ν' αδικήσεις κανέναν . Έχεις ενδοιασμούς , διστάζεις να τα κρίνεις όλα μονομιάς και προπαντός φοβάσαι μην τυχόν αναγκαστείς να πεθάνεις ενόσω διστάζεις , γιατί τότε θα 'χεις έρθει τζάμπα στη γη . Ό,τι χειρότερο... Γυρεύεις να καταλάβεις τι συμβαίνει γύρω μας στη ζωή".

1 σχόλιο:

librarian είπε...

Έχω διαβάσει και έχω ακούσει τόσο καλά σχόλια γι' αυτό το βιβλίο που αναμφίβολα θα είναι εξαιρετικό. Είναι μερικά βιβλία που δεν τα έχω διαβάσει αλλά μπορώ να μιλώ γι' αυτά σαν να τα έχω διαβάσει, να τα προτείνω και να τα δωρίζω!
Την καλησπέρα μου και χαίρομαι που σε βλέπω.
Καλή συνέχεια.